2012年7月11日星期三

北上野生動物園

後到東門逛逛

先去吃個午飯+tea

朋友選了香港也有的“殺你啊”

地牢下的這間碟碟都好咸

友人說東門另一分店則好得多

在進了一間極似鴨店的足浴。。。

雖然c傅極多口,但幫我按的那位卻好勁

同我去睇中醫幫我整既一樣~

(可能我太孤陋寡聞啦)

按完後去了這間the one都有既金牌小龍食dinner

這碟是鍋碟

無聊如我,把它反轉了來影個樣先

何解要反轉上檯呢?是為了吃個脆底的

再來這兩碟海哲跟小龍包。。。

好失望~無乜汁。而且仲好乾身~唉

反觀這碟咕嚕骨最好吃~

完了======

這間無下次囉~

亦不打算到the one吃了。。。。。。。。

香港價但又唔好食。。。。。

食完返港準備返工。。。。仲灰 \("▔□▔)/