2012年7月6日星期五

睇韓劇上腦。上到要買韓衫。

朋友跟我一起追看<我們結婚了>由生菜到亞當。紅薯再到而家

真的好笑到不能!!!

多得佢地,厭悶的星期一,二才有回不少生氣~

呢排仲多左<紳士的品德>,

初初諗住無聊click黎睇下

估唔到都好好笑~講4位中男既生活

最鍾意就係片頭位~好多爆笑料~

但睇睇下覺得金秀路有d似一個人

就係台灣既趙正平。。。。我真係一路睇一路想佢講返國語。。

好,係時候回來了,今次朋友的友人到Yubsshop購衣物

而我就一手一腳幫佢購回來了

因為用visa比真係貴好多

除左匯率仲要再比多1.95%比銀行wor!!!

咁就梗係用支付寶啦~

但呢個網係要有內地id登記既acc先可以比錢架~

由落單再到我手上只需5天~好快呀~用郵局的~

最頂就是打開箱的一刻

右下的是一堆贈品,對!都是贈品

左下的就是贈品中的con case!好適合外遊用喔!!!!

這兩張就是那堆衣服的其中幾件

始終是別人的衣服~

只可幫她檢查一下有沒有什麼大問題啦~

但質料都超好~

只可惜我那麼胖都不能穿美衣....>oo<

不過這次幫人購物是很好的經驗喔~

而且好好玩~可以買野但又唔洗洗錢~哈哈~好有滿足感~