2012年7月16日星期一

lace滿身雨衣

早前不停下雨,但我此等懶人絕不喜愛帶傘外出

在云云店內亦找不到喜愛的雨衣

再度淘寶去

這件lace滿身的正合我心意~

先黎有個袋仔裝住~印象分即加

黎一張正面相先~米白色

整件都是lace花紋啊!!(就是如此的發花痴xp)

長度是膝蓋上,大腿中。就是有點短

(如我此矮人則沒問題~反正有雨靴)

雨衣其實最怕頂帽太細,遮唔到面~

呢頂就夠哂啦~唔怕一行就趺~

個手袖就有d長啦~諗緊剪唔剪佢好~

(岩岩睇到台灣blogger有人這樣做,但才發現我買了假野...)

仲有兩個小袋仔~用就裝定8達通就岩啦~

搭車唔洗再響手袋拎~

說的假野,其實原來係free people的。。。

仲要有4色可揀!!米白色,桃紅,寶藍同埋tiffany色。。。

但要美金90元。。。。taobao呢度我用左159人仔連運費。。

點解要等我到手時先知係假野。。。。。

但真心覺得好靚~