2012年7月12日星期四

鼓勵自己返工~

如題

返工返到無mood

收工行左少少少少少街

30mins咋。。。。。。

先到mi ming mart買野

本身卸妝一直用開紅水既~

但你知啦。。。女仔嘛。。。間唔中都要令自己開心下既~

咁就買左呢支evie西柚味香薰卸妝潔面油<夏日限量>

嗱,有哂籍口支持我去買架。。。

“每售出一支限量版西柚味香薰卸妝油,

Evie及袁彌明生活百貨將分別捐出$5予<福幼基金會>,

幫助中國落後地區及有需要人仕的生活,

扮靚之餘,也能做善事,一舉兩得。”

鑑於我是蚊的愛人,亦快要去戶外bbq

順手買了「Insect Repellent 天然蚊怕水」

以下copy from Evie 之官方facebook

“有機認證香薰油及一級天然成份的護膚及個人護理品牌evie,

剛推出100%純天然的蚊怕水,

主要成份乃香茅、檸檬草香茅、薰衣草、雪松及檸檬香薰精油,

不含任何化學而成的防腐劑、人造色素、香料、SLS介面劑及有毒化學物,

全天然抗敏配方,有效驅趕蚊蟲而不傷害皮膚。

此外,若被蚊蟲咬腫,也可噴在患處上,亦具有止痕、消腫及殺菌功效”

尚未使用,極度期待佢幫我驅蚊

以前去bbq我對腳絕對係蚊既大餐~

b完後成對腳紅哂┴┴︵╰(‵□′)╯︵┴┴

另外行經世貿順口吃了小杯滋味乳酪

兼拎走埋小size最新紅莓青檸果香沖涼液

我尋日先買支貨size~

今朝沖涼時,真係好好聞~

成個人fresh哂咁返工。。。

尋日仲用完mask

就係美麗日記既蝸牛面膜

其實同之前冬天一樣丫

只係d字少左「初秋」。。。

本身skin都好乾~

所以都要用d潤既mask~

呢個用完真係好潤~好彈手

今朝都仲好潤~上妝都貼左~