2012年9月30日星期日

九月之buy

早前sk II招募新會員。。。買一枝送一枝神仙水

咁就買左枝送左比我媽媽~

而我得到既係一張一個月後返去買護膚品送一set mask

我o係無任何目的下,買左罐cleaing cream...

BR同我講係洗面既。。。乾手乾面放上面卒,先用紙巾印走再清水洗~

返到home睇返。。。原來係卸妝cream........

我仲有兩支evie同紅水......

不過咁。。。話哂都係我真正第一樣SK II用品...點都用下既~

送既mask 包括:

1) skin signature 3D redefining mask

針對眼角,嘴角同法令紋3個最易鬆弛部位,提昇輪廓

2) whitening source derm-revival mask

一片含30ml美白精華的美白mask

3) signs eye mask

含Pitera,緊緻複合物,改善眼下暗沉,去細紋。

當然...都係比左我媽媽用啦~(當晚佢就即刻用左eye mask :P)

而我的facial treatment gentle cleansing cream

放上面卒,用面巾抹時覺得唔係咁易抹wor...

用清水洗完,再用洗面野洗完

竟然OK WOR!!!!

係白淨左同埋塊面唔「蚊蚊」緊~

咁唔會用一次就即係讚既~

用左成個星期~真係得架wor!!!

又無出過粒粒~(試過有d我會勁出!!!)

只係紅水百幾蚊...同佢4xx比....真係要見人先捨得再買...

第2樣係我諗左成年先捨得買既osim 推拿機

真係好怕自己dup幾次就唔再用

真係比阿媽有排哦....

今次捉埋我既好細佬,因為佢決定買野比我小心得多...

落樓下試完,即自己搬左返home...

起初諗住咁近,又唔想用半日時間坐home等c傅送黎

細佬自己托!!!!!!!!!!!!!!!

有呢個好細佬真係好幸福~^^~

但最估佢唔到竟然送

代言人上年2011年既碟。。。。

第三樣係Elizabeth Arden既

Ceramide eyes & face n throat Time Complex caps

o係sa sa度買既~原因係made in canada!!!main point!

同埋一直都好憧憬用佢...真係唔知點解

一倒落手勁油!!!搽上面超油!!!!!

唯有即刻推呀推~推呀推~

但推完一圈都係油wor...拎去煎蛋啦~~:(

唔洗半分鐘一摸下面....!!!!!!!!吸收哂!!!!!!!

eye個粒同樣情況!!!!!!!!

wow....估唔到呀(okay,我知大家都知道哂,但我真係未用過嘛...)

同埋唔知係咪心理影響呢

而家呢個咁既天氣

我塊面應該一早o鞋哂ga ma...

but...好似仲好過之前tim ar!!!!

最鍾意都係一粒粒咁用~

唔洗worry一罐一打開就開始慢慢變壞

始終護膚品接觸左空氣都會慢慢氧化ga....

~~~~~~完~~~~~~~