2012年9月25日星期二

寶藝酵素冷膜

一個月前跟pt同事講開台灣野~

推介我試用呢罐寶藝酵素冷膜~係咁話好保濕~好好用~

佢仲用埋保濕冷敷劑 for acne~因為佢成面acne~用左之後真係好左好多~

搞到我都心郁郁~不過我只係買左紫色~我只係想試下係咪真係咁好用先~

睇睇個外形先~~~~

支捧捧係for撩起d gel搽上面用埋之後抹走既~

打開個蓋有錫箔紙包住~方便用左一次,可以包返住冇咁易影響gel既品質

打開佢啦~~~~~要厚厚咁撻上面~如果唔係會唔夠保濕架~而且一撻就要撻最少半個鐘~

一買完返黎身一日就就咁fu上面,都ok gei...但唔係驚為天人囉~仲用好多水去洗

之後去左sa sa買左個兜仔,裝一次既用量,再用保鮮紙包住放入雪櫃

一整上面....好舒服!!!!!!(夏天熱到傻!!!)

而且明顯更加保濕,仲白左tim (當然不會long lasting 到第朝啦~)

用支棒抹走gel後,我仲用2張濕左水既化妝棉抹走先~再用水洗一次~冇咁浪費水~

呢個月我一星期都fu到3-4次,仲要勁厚咁搽

都仲未用哂~真係抵到爛~

雖然fu既時間好長。。但fu既時候如常玩玩電腦,睇下電視,睇下書都冇問題~

因為佢唔會跌落黎架~~~~~~

就咁買呢罐就320~如果一次過買埋保濕冷敷劑,兩罐只係500蚊~勁抵~

呢罐用完我會再去巴黎草莓入貨,但大家唔想白行最好打去問下先~

我上次問都冇問就殺上去,同我講無貨!!要再去多轉:(