2012年9月8日星期六

不吐不快

話說本人一直都有去reenex 做機 當然貧女如我沒太多錢去買咁多次啦~ 第一次做cps感覺真不錯~當時也買了 做左幾次之後服務開始變差 每次均匆匆忙忙!洗臉搽cream均由他人代為 當然重要part都係主要美容師做~ 成效都很ok! 但去到尾幾次美容師已經轉比其他人! 心理已不太好~ 但都有再join到!原因真係成效不錯為主啦~ 由開始至今已經轉左4手 而且每次sell你,每次越hard sell 之前join左HGF 激活細胞增生 十幾次,去到尾幾次每次都sell我。。。。 今次最後又轉左美容師 今次完全可以講hea到爆!!!! 卸妝洗面完全係HEA!!!!!!!!!!!!! 完全feel到唔乾淨!!!!!!!!! 好啦~做機啦~ 無論之前幾咁趕都好 美容師都好有心咁幫我吸走dirty物! 你係會feel到佢係細心! 之後導入因子精華都真係入哂皮膚咁~ 今次呢? 好多位都冇吸到啦~仲幾粗糙/大力tim~ 導入完完全全係碌完塊面就算 之前我係可以做到訓著左 今次未開始想訓就完左啦。。。。呢個算~可能佢真係摩打手 到full mask啦 本身真係冇野既,諗住冇衰野啦 平時起碼full半個鐘 同埋真係唔會入黎煩我,比我休息 今次。。。佢出左去一陣 入返黎。。。同我sell course!!!!!!!!!!! 咩料呀真係。reenex幾時變到咁?! 仲要死唔斷氣,sell到我真係有d火! 大佬,我黎做面係想休息 唔係更加疲倦轟炸架!!!!!!!! 真係完全成個人O哂咀囉!!!! 唔洗5分鐘再入黎起mask!!! 可能佢太趕時間啦 有人入左黎幾次叫佢有下個客囉~ 搽cream,防曬都有 當我起身著鞋拎袋,仲要sell緊我。。。真心夠啦~ 乜唔係出左指示唔可以hard sell既咩?!收返啦?! 好辛苦先令佢走左 但當我望下塊鏡。。d cream一撻撻。。我要自己抹返勻囉~ 你會完全懷疑自己係咪去左黑店果隻feel 我知reenex多客,美容師唔夠人手 如果係咁趕時間做咩仲要咁死螺呢?要下個客等咁耐呢? 當然你可以講,我即刻應承簽course咪得囉 但咁既service仲點簽落去? 老老實實,cps同HGF 激活細胞增生 出面都有d幾好既公司都有得做~仲平d tim~ 我之前很join貴d既reenex,係因為對佢有信心同services好 但而家。。。。我寧願試其他公司囉 當然,我深信有唔少既美容師都好好既~ 只係我黑仔遇唔上啦!!! 我只係對呢位美容師十分不滿 對reenex失望,而唔係要唱衰佢 希望如果pr睇到,真係好好正視呢個問題 有不少人都講過經常轉美容師真係唔太好!!!