2012年9月20日星期四

亂說。。。

自從某部門主力人走左咁耐。。。我呢個打雜就捱足咁耐 個半月前有新人 A 返工。。。本應都覺得佢好唔錯~大部份都好快上左手 個人表面亦很nice...一直都很相安無事 半個月前亦有第2位asst返工~都很不錯,除了第一星期髒味濃烈無比~ 當然要高層同佢傾下就解決掉~ 上手得更快過 A..... A以為自己識哂。。。但錯既野亦多到佔7成。。。。 間啞底幫佢改唔少野~阿頭都幫佢同其他部門“耍林”請食大餐 當然呢d佢唔知囉。。。我地亦無諗過怪佢~ 只想佢真正學識,比我同阿頭可以回歸自己本位 但今日真心頂唔住, 今朝做錯野,佢可以答我一句:唔知呀。。 第2單:唔知呀。。。。算!我忍你 第3單:黑面!!!!!咩事呢?!我地好聲好氣同你講,仲黑我地面?無野呀?! 第4單:黑面+唔知呀+聽都唔聽你教就走左去!!!放低比你等你幫佢做左去! 之後暫時清哂urgent野,我手頭上幫你做緊唔少單 你同我走去就咁坐度停哂手傾計?! 喂!我只係你忙既時候輔助你咋! 你未過試用我唔洗你ot, 我幫你頂,都只係唔想你咁慘 當年每位同事未過試用都要ot架!!!! 真係完全火都黎!!!即刻比返哂佢等佢自己做返,拋低一句,我返去做自己野啦 返去自己位同同事講講下都忍唔住,喊左 我真係只係想教好你,等你可以真正接手成個department 你就覺得自己識哂,乜都唔放手比人幫你 但就成村人等緊你,做錯哂就要好幾個部門同事幫你善後 大家好聲好氣同你講,就黑人面 嘩~比著之前教我果位?一早鏟你上太空啦!!!! 果種難受真係好辛苦 明明係為你好,但偏偏比人黑面。 唉。。。點算。。。。