2009年9月6日星期日

film


看了"my sister's keeper"

在未看完一1/3小說下去看了....
我是哭了呀....
同行的有位遲大到兼佢有3急..完全想刻完地奔去toilet既人..
話套戲有D位拖長左

其餘3位跟我想法差不多啦~是有一丁點悶位~但又覺得套戲okay wor!!
只是媽媽這角色真的可否換過個似阿媽D既呢...




在只看短片,不想看任何影評入去睇"Orphan"
其實..我以為是鬼片的..哈...=_=|||
入埸時有小小事發生..就是有一家人買左飛睇...
但完來其中一人唔夠十八歲...仲要死嗌話買飛時個staff冇講~
點都要入去睇....(我買飛時個staff提左我4次tim ar..)
咁都可以嘈足五分鐘..而家D人真係好恐佈!

由於一開始已心驚驚地去睇....不少位也驚一驚
內容不詳說..只能說比起鬼片我冇咁驚..
(因為我睇完鬼片真係會成日形住...)
但亦十分佩服Isabelle Fuhrman..咁細個有咁既演技好勁呀!!!!
(但又真係奸得好恐佈.....)
Aryana Engineer真係好鬼可愛!!!!!!!!!!!!!!!
亦睇得出..一對couple互相既信任可以咁易有問題...