2009年8月15日星期六

shopping day..


大前天看見自己的面黃黃...
買了這盒特價neutrogena 深層美白mask..卓悅$85.9
尋晚full完便上床睡..今早起來~wow~好白呀!!!!
勁呀~...但忘了full埋條頸..兩截色得好勁呀...haha



早在拍賣網買了這盒cinema secrets concealer (kit#1)
很久前在台灣網看了不少美眉都有用這盒呀~
特別是信爺勁常用它呀!
而且有5隻色比你溝!!ipsa都只係得3隻色..我有買到ipsa..但乾到呢~
次次用都有將化妝棉整濕先再用..好麻煩~(我是一名大懶豬囉!!!!)
呢隻搽左上去唔乾~仲唔會現眼紋~
據我所知香港都有得賣...但只限新之城(定旺中呢?!)先有...
我呢盒網上買面交的~$245~


這個袋袋前天見到都想買~初頭諗住小丸子便利店會貴過聯合既雜誌店~
點知聯合...賣$198!!!!!!
便利店只係賣$150!!!!差成$48 wor!!!
我即刻去返便利店買~仲要有14個印花~
雖然我都預左一定同人撞袋..但又真係抵用wor~用黎裝野去swim岩岩好~
仲可以遲D比我媽做環保袋~
個袋33x33 cm~