2009年8月2日星期日

kiss me 120% long








之前都用過kiss me既mascara..都好好用~夠哂長~
之後貪新鮮用左majolica majorca~
而家用完又見kiss me出左呢隻120%就買返啦~


我自己既睫毛真係好鬼短...




之後我冇夾就搽左一層..就已經長左唔少~~~



再搽多一層用電熱棒電曲既..我懶...而且唔洗1分鐘就變得好彎~頭尾都電到!
(趕時間就一定用電棒算數。﹏。)



通常電完之後我會搽多一層既~因為咁就會濃密D~d fd都懷疑我戴左假睫毛~
但今日只係為左打blog...所以懶了...嘿嘿~~~~下次先補返啦~~~