2012年6月1日星期五

CWB-風月堂

風月堂呢間野我其實知道有左好耐

但次次諗食哂既時候都唔記得佢

直到今次行開就上左去食啦

叫左個一人set+三文魚蟹籽飯+串燒盛再加多個dessert

個set包左個餐包,但唔知係咪臨收工啦

個包都凍哂既~我就冇試過

另外個餐湯冇影+冇咩特別~

芒果蝦tat+牛扒+意粉

個芒果蝦tat都係普通,食完都唔得咩名lu

個牛扒我冇試到,但聽同行人講幾「鞋」下

其實成個餐真係冇樣記得咩味囉~

特別係個串燒

只係最後為左食個dessert(落order時已叫左)

食左幾啖三文魚蟹籽飯就叫人幫我打包拎走~

我冇做折墮野架~~~

原來最驚喜既反而係個dessert

個ice-cream我揀左pineapple

真係成個人爽哂~個胃即刻開左~

成碟dessrt清哂

同行人set包埋既ice-cream揀左tofu

反而顯得好失色~ (平時我最愛吃tofu ice-cream)