2009年1月19日星期一

藍梅果凍芝士蛋糕


材料如圖.....
有籃梅果醬啦~忌廉芝士(圖應為250 g的吧?!)
淡忌廉(只有200 ml..原食譜為250ml)
sugar 60g..無鹽牛油30g...魚膠粉 2匙,水3匙
尚在雪櫃既新鮮藍梅同士多啤梨~同埋第一步要做既...
5塊已被我密封袋袋住再被果醬樽(!)碌碎既消化餅!(我唔想特登買支碌碌棍~)
真係要碌到好碎好碎啵!!!!
將牛油隔熱水座溶佢~~~之後倒落d餅碎度..攪勻..
放落模度..入雪櫃...十分鐘..
(個模可先用模紙墊底..方便甩模)


要將cream cheese發開...其實呢...
有電動發蛋器真係好好多!(否則會後悔...我便是了)
再逐少逐少加糖...每次加左都要快打勻~
發到6分就夠..唔洗企身~夠綿就得啦~

加果jam..我自己就落左60g...自己加減啦~
再將魚膠粉加入3湯匙水開勻後隔水坐熱座溶,
加入忌廉芝士中,快手打勻...
(事後檢討..其實可以加新鮮果肉...仲好味d~)

發哂後.....從雪櫃拎出餅碎模..
倒落去...抹平...雪佢兩個鐘~完成。
(真係記住買發蛋器..
用筷子發到我手指痛哂..
好似成忽肉比佢夾出黎)



此乃我失敗之作....賣相雖差...
味道卻可口的啊(都係靠d材料好味jel..)
(我係完全冇美術更份架啦...................)